Tuesday, January 29, 2008

Two Black Men Sitting On Porch


Man 1: "Why is it this man wanna take a picture of us?"


Man 2: "I don't know, but I sho hope my check come today."
Photo credit: www.discoverblackheritage.com

11 comments:

Rethabile said...

:-))
Love it!

Bygbaby said...

I know I wish I had a check coming today!!!

Bygbaby

Crankyputz said...

haha, reminds me of pics they take of the poor kids in India....

Rethabile said...

Stephen, this is relevant to this post: Tourist

Torrance Stephens bka All-Mi-T said...

Im with BYGbaby...me too

Stephen Bess said...

Rethabile-
Thanks for bringing that poem to my attention. It was great.

Bygbaby-
You! Me too. :)

Cranky-
Gotta love the "real."

Torrance-
Yes, all of us are waiting on that check. :)

Analía said...

Hey you! Lovely picture. How are you doing? long time no see :(
We are celebrating Carnival here and the air is full with the sounds of the African music in the streets. So nice to dance.(http://www.youtube.com/watch?v=d21ziUFvlOo )
Well, gtg! hugs Stephen. kiss kiss
Ani

Stephen Bess said...

Hello Analia! Good to see you. I wish I could be there to celebrate. I would dance, eat good, and dance some more. :)

Dawn said...

Love that pic! Very expressive...love, love, love!

Stephen Bess said...

Dawn-
I know. I wish I was the photographer. :)

Lyrically speaking said...

Payday is not til next Friday :( i'm soooooooooo broke, lol

Taraji P Henson, Toni Morrison, and Mental Healthcare for African Americans

Mental health. This has been on my heart for many years concerning Americans in general, but it is especially crucial in the African ...